午餐在銀杏館



銀杏館午餐

銀杏館是一間支持長者就業的社會企業

有多間分店
大家有興趣可登入了解一下

是健康食店
我們了兩個套餐


豉汁雞肉涼瓜
菜單原是牛肉
我地要改用雞肉
非常冶味



梅菜肉鬆豆腐
味道也不錯



白飯可改番薯飯
呢個番薯飯不及自家煮





兩個套餐合共$95元
當時付了$100元不用找
離開時店員
說了很多聲多謝



地址:

太子西洋菜北街171-173號
2789 3321





65 則留言:

  1. 天寒地凍各位早些跑上床見周公子喇喂...嘻嘻
    ❀。。.❉•.•。•*´⊹•。•。•❀。。.❉•.。•。•*´⊹•。•。•❀。。.❉
    ┈▔▔▔▔▔╭━╮....╭━━━┳╮...甜夢...Zzzz
    ▔▔▔▔▔▔▔▏┣┳╯╭╭╰.┃┃
    ╋╳╋╳╋╳╋▏┃┣┫╰┗╭.┃┃
    ╳╋╳╋╳╋╳▏┃┃▔▔▔▔▔▔╲
    ╋╳╋╳╋╳╋▏┃╰━╥━╮★★★╱
    ╳╋╳╋╳╋╳▏┣━━╨┻┛
    █████████████████████████
    ╔══╗════╔╗╔═╦╗═╔╗╔╗””*°•☁*☾
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║╠╬═╣╚╣╚╗””*°✫¸.•*¨*ღ
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║╬║║║╔╣¸„ø¤º°¨ 。.¤ *✬
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩╩╬╗╠╩╩═╝•*¨*★*¨`*•晚安
    ═════════════╚═╝ ̄¸.•*¨❤。・゚゚・。。゚♡
    °♬♦•・゚。┈・゚♩•*┈•♪¤・゚♫¤┈•°♬♦•・゚。♩•*┈•♪¤♫¤

    回覆刪除
  2. 油麻地都有間, 不過午時無咁抵. 抵唔抵都好, 這些社企都是很值得支持的.

    回覆刪除
  3. 價錢好合理! 沒有味精 ,吃得健康!值得支持!

    回覆刪除
  4. 記抵咗.......揾日去幫襯。

    回覆刪除
  5. 我都早些跑上床見周公子喇喂...呵呵呵

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 你指向銀杏館三個字便可發入,我試過OK蝸

      刪除
  7. 我未幫襯過, 有機會都去試試.

    回覆刪除
  8. 我經常在旺角出入,都不知有間銀杏館,我會去試下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會不妨試下,因為佢近大埔道個邊

      刪除
  9. 不錯的介紹,價錢又唔貴,而且又可以幫到人!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 我經常都將蕃薯切片放在飯面一齊煮架,佢地切得太厚.

      刪除
  11. 回覆
    1. 應該有架,你上網睇下.我都有set左條link係處

      刪除
  12. 無味精既住家菜,仲要有機,價錢好合理!如果屋企樓下有呢d舖頭肯定日日唔煮飯...hahha

    回覆刪除
  13. 中環初初開業時去過一次,可能還未運作好,好多野都麻麻地
    搵日試下呢間分店先

    回覆刪除
  14. 無味精, 無雞粉, 好少有呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然無味精, 無雞粉,都算幾好味

      刪除
  15. 呢間我都去過,午市好抵,晚市高檔好多,老伯伯侍應好健談,我反而唔喜歡食飯時講太多野,不過都好敬佩佢地,值得支持。

    回覆刪除
  16. 用呠頭蒸蕃薯飯好特別!
    會去試吓。。

    回覆刪除
  17. 用呠頭蒸蕃薯飯好特別!
    會去試吓。。

    回覆刪除
  18. 原來呢間餐廳午市咁抵食架?搵次去試下先﹗支持社會企業~~~

    回覆刪除
  19. 這間銀杏館多次過門未有試過,在中環歌賦街那間是西餐館,好有懷舊氣息,中午很爆,許多中區人仕光顧,食品一般,是社企‧

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐