鹹菜番茄炆鯇魚


以前秋涼之後
是吃淡水魚的好季節
但時代變遷
很多飼養魚類的方法
都跟以前不同
也不可一概而論
但我仍然習慣秋冬選吃淡水魚
魚味肉質更好

菜番茄炆鯇魚


鯇魚最傳統的煮法是蒸梅菜
但用番茄鹹菜炆更惹味
做法簡單
將魚兩面略煎盛起
再用薑蔥落爆香
加番茄鹹菜兜炒一會
再將魚回鑊下水炇熟
落糖、豉油或鹽調味便可
要注意魚腩易熟
但厚肉的另一邊較難熟
最穩陣用筷子"篤"下
測試是否熟透






56 則留言:

  1. 呢碟鲩魚顔色繽紛又惹味,零啥開胃。

    回覆刪除
  2. 咁整法又未試過噃, 特別呀!

    回覆刪除
  3. 唔駛只係蒸咁單調,多一種食法,又幾好喎

    回覆刪除
  4. 未試過咁煮, 搵日試吓, 轉吓口味!

    回覆刪除
  5. 厚肉一邊, 我通常界一刀的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個方我有用,不過,舊魚太細我冇界啦

      刪除
  6. 碟餸好餸飯,不錯不錯呀!

    回覆刪除
  7. 我麻麻地淡水魚, 食到泥味.

    回覆刪除
  8. 所以要秋冬食,就不會有泥味.

    回覆刪除
  9. 這篇網誌都算有番D紋路!
    番茄近來都頗貴,幸好份量看來都不多。

    回覆刪除
  10. 唉!又要等下年返香港先有鯇魚食!

    回覆刪除
  11. 我有整鹹菜炆門鱔..等我試試謝分享!

    回覆刪除
  12. 鹹鹹酸酸好好味呀! 但我呢邊冇鯇魚賣.

    回覆刪除
  13. Wow................ please take out for me

    回覆刪除
  14. 細個阿媽都會用咸菜蒸鯇魚, 但未試過加蕃茄, 嘩你呢個我唔食魚剩係用汁撈飯已經要裝飯!!!

    回覆刪除
  15. 呢種配搭幾新鮮,又學到野啦!

    回覆刪除
  16. 好有新意,可惜我唔食淡水魚 

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食淡水魚,下次整咸水魚過你食。

      刪除
  17. 大少唔鍾意食番茄,我今晚都係用梅菜蒸咋!

    回覆刪除
  18. 番茄鹹菜一定好好送飯ja

    回覆刪除
  19. 以前住sydney沒鯇魚吃, 每逢放假回港時, 鯇魚是寶貝的必吃哩!
    這個煮法我也很喜歡, my mum 則愛用鼓油煎封或加些豆鼓。

    回覆刪除
  20. 你mum 用鼓油煎封或加些豆鼓都好好味架.

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...