外賣香蒜雞





某日老伴在東港城流連
在美X快餐買左隻香蒜雞
問佢價錢
竟然忘記左
大約$50多蚊咁話
又幾大隻
都整得滑滑
剛剛
但味道就不大合心水
因味道過濃
吃起來有"漏"的感覺
食左兩餐還未食晒









46 則留言:

  1. $50多蚊咁貴...一田超級市場晚上9:00後...一隻雞$60咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地附近都冇一田,呢個已經係最近商場,都要坐車去。

      刪除
  2. EE 附近冇一田超級市場...咁去百佳超級市場買呢$50一隻雞...冇咁滑滑咋

    回覆刪除
  3. 係我老伴剛經過買的,不會再買啦

    回覆刪除
  4. 還是EE自家品牌啱味!
    吃不完用來炆薯仔芋頭南瓜或栗子, 可能冇咁濃味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日用食剩胸肉,做雞絲牛肝菌炒蛋.

      刪除
    2. 好煮意呀!
      今天去九龍城買東西, 順道上街市1樓, 看看EE介紹過的那間潮州食品店, 可能稍晚, 很多店都關門了, 雖然抬頭看招牌, 但亦找不著那食店!

      刪除
    3. 那店舖在二樓上電梯後飛轉左行到好入,近肉檔果邊,下次去開再搵啦.

      刪除
  5. 都是味精水浸熟的雞, 的確不是很好吃的.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 其實唔係‧太差,只是味道濃了些.

      刪除
  7. 味道太濃...可能喺d蒜泥調味品醃得太長時間, 可以起肉用來炒飯都幾好o架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我昨日用食剩胸肉,做雞絲牛肝菌炒蛋.

      刪除
  8. 唔鍾意食下次唔好買啦

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 隻雞都幾大隻,兩餐就食剩左D雞胸肉.

      刪除
  10. 個外賣盒好精緻噃,有埋位放豉油。

    回覆刪除
  11. 有時間我都係鍾意自己整,較合口味.

    回覆刪除
  12. 我好少買雞食, 兩個人好難清一隻雞...

    回覆刪除
  13. 睇嚟都好靚咁喎...食兩餐都仲有得剩..咁咪好抵買咯...哈哈..

    回覆刪除
  14. 其實都唔差架,只係嫌味道濃左小小.

    回覆刪除
  15. 唔使整50蚊都好抵食,可以試下,
    濃左d攞去煮米粉啦!

    回覆刪除
  16. 其實都唔係好差,我地都食左兩餐.你提議唔錯。

    回覆刪除
  17. 望落幾好咁吖, 蒜味太濃還是太鹹呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實不太差,應該是我們自已的口味問題.

      刪除
  18. $50一隻雞食兩餐,好抵食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔差架,只係嫌味道濃左小小.

      刪除
  19. 係咪太咸呀? 如果係蒜味濃就啱我喎~

    回覆刪除
  20. 回覆
    1. 其實唔差架,係我地自已口味問題。

      刪除
  21. 回覆
    1. 其實唔差架,係我地自已口味問題。

      刪除
  22. ¤Ѽ`快樂時間過得好快又係時候說晚安安¤Ѽ`•*¨*
    ❉•:。*MY █▄ϑVҼ 好姊妹•*¨*甜夢到明天`*•
     .∧_∧•*¨*•°*♡❤ღ
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/Zzz┈天氣涼涼地...Zzz┈心情好好地
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈┈Zzz┈好凍凍...我好眼瞓┈Zzz┈
    ★*゚゚*★∵★*゚゚*★∵★*゚゚*★∵★*゚゚*★*゚゚*★∵★*゚゚*★

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨