有機~ 勝瓜杏鮑菇炒肉片


有機
勝瓜杏鮑菇炒肉片

因為材料新鮮
我只用左豉油、糖、鹽作調味料
煮出來己經好美味
若果好辣
可加XO醬


杏鮑菇
好像街市賣的雞肶菇
。。。
現在出產的菇菇
名堂多多
同一樣的菇也有多種叫法



48 則留言:

  1. Happy Halloween Trick Or Treat !
    真的好似雞肶菇.. ^^

    回覆刪除
  2. 要快煮啦,勝瓜就嚟過時。Happy Halloween

    回覆刪除
  3. 杏鮑菇原來又叫鷄肶菇。多謝!

    回覆刪除
  4. 幾似雞肶菇喎,可能同一科!

    回覆刪除
  5. 雞肶菇都幾好食, 切薄佢扮鮑魚都得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,扮鮑魚,食落就知龍與鳳,

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈,幸福可以好簡單,又可以好複雜.!

      刪除
  7. 而家食嘢要健康,菇菇亦係一個好選擇

    回覆刪除
  8. 新鮮食材真係唔同啲, 可惜我呢邊全部嘢都係入口, 新鮮極有限.

    回覆刪除
  9. 潮流興吃菇, 且品種甚多, 但我還是愛吃鮮/乾草菇。

    回覆刪除
  10. 杏鮑菇好似我們這裡賣的王子菇,是否一樣呢?

    回覆刪除
  11. 現在好多菇類食材, 多到都唔知叫什麼.....!
    不過大部份菇菇都好好食.!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有D差唔多樣又唔同品種。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...