German Doner Kebab (烤肉店)

 當日行完市集
就搵嘢食
見到間店幾多人
當天星期二
有款食物買一送一
一於入去試下


我地點左兩款Kebab
雞肉及牛肉
賣一送一好抵食


想唔到咁大份


呢款燒牛肉
食起來係爽口
幾好味
但唔多似牛肉


還夾有沙律菜


燒雞都好味


亦夾有沙律菜
最後我只食左一半


呢間烤肉店
好好生意
而且見佢地好多外賣
廚房其實唔係開放架
係隔著玻璃




16 則留言:

  1. 🐰 咁犀利嘅?買一送一梗係好抵食嘅 😊 👍
    我記得去土耳其食過羊肉烤肉串, 不過唔係太啱我口味!

    德國美食 🏷️ 牆裂推薦必吃的土耳其肉夾馍 Doner Kebab
    https://youtu.be/RNTUyeMucOs

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食羊肉嘅,若是太多香料都一樣唔啱我。

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔係,係德國烤肉,中東口味唔啱我。

      刪除
  3. 感覺上各地的牛肉都很大分別。
    日本的就「細」,美式就「酥」,中式就滑滑。懷念荔枝角道金鳳牛扒,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少食牛,所以唔識分,金鳯在荃灣試過一次豬扒餐,非常難食。

      刪除
  4. 兩款Kebab牛肉又有雞肉,睇到佢都感覺好食😋👍好正呀!

    回覆刪除
  5. 我都好耐無食啦 (阿毛)

    回覆刪除
  6. 我最近都有食。羊但冇羊味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食羊架,其實牛都冇乜牛,但又幾好味。

      刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...