龍脷葉馬蹄湯


近期天氣
不冷不熱的
早上清涼
下午太陽一出
就溫暖起來
很易中招
有病當然要見醫生

我今次介紹這個湯
對燥熱咳嗽
有些幫助
主要材料
龍脷葉馬蹄
馬蹄清熱生津
龍脷葉止咳化痰
加上粟米紅蘿蔔
更清潤好味
不過
大家注意
咳嗽也有分寒咳熱咳
若果是寒咳
這個湯就不宜
我早前因感冒
喉嚨痛
中醫說我有燥熱
吃了幾天藥
感冒大致上好了
但喉嚨還是有點不適
喝過這湯
真的舒服很多















25 則留言:

  1. 呢排天氣真係好易病,我老婆都煲咗好多唔知名既嘢過我飲 :P

    回覆刪除
  2. 保重身體啊, 這個清潤, 我細個咳, 家人都有煲這個. 😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂!😘😊🌺🎉🎊🎁🎈🎀
      我以前反而好少飲呢個湯。

      刪除
  3. 我多數用龍脷葉煲水飲多,好少用黎煲湯呢

    回覆刪除
  4. 謝謝分享,這個平時清熱飲用都好好呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣。我平時好少煲,以後會煲多啲。

      刪除
  5. 回覆
    1. 聖誕快樂!😘😊🌺🎉🎊🎁🎈🎀

      刪除
  6. 好好保重呀!聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,聖誕快樂!😘😊🌺🎉🎊🎁🎈🎀

      刪除
  7. 其實我都唔識咩叫寒咳或熱咳,不過我個人應該是燥底,患寒咳機較少.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁呢個湯啱你,冇咳也可以保健。

      刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐