花與果



開花結果
是花和果的關係

大家知道是什麼花嗎??


是什麼果




我的花與果
花是[枸杞花]
果是[人心果]


哈哈
你地唔好'噓'我呀
係買唔係自已種

原來[枸杞]
紫色的幾靚
[人心果]就麻麻地
好粉
一點都不好吃






41 則留言:

  1. 回覆
    1. 誤會啦,我語識種野架,在前院買的有機果同菜

      刪除
  2. 我地都有種枸杞,唔覺D花係紫色,下年要留意下。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 誤會啦,我語識種野架,在前院買的有機果同菜

      刪除
  4. 人心果跟市面賣的人參果是否同科呢 ? 很久以前買嚟食過 , 超甜但吃完沒多久覺得口痕 , 麻麻 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係一樣架,我呢隻係前院買有機的

      刪除
  5. 我見到人心果,好幾次都想買來試下,但都未聽過有人話好食,所以都無放棄了!

    回覆刪除
  6. 人心果, 我都不喜歡, 口感不好呀!

    回覆刪除
  7. 花與果,就好似雞與蛋,究竟有花先,定有果 (正確應該是果中的種子)先?

    回覆刪除
  8. 枸杞花, 嬌小玲瓏, 紫色, 好鍾意 !

    回覆刪除
  9. 小巧玲瓏的花好靚,未見過人參果,作水果吃?

    回覆刪除
  10. 以為枸杞花和人心果有關係添!:-)

    回覆刪除
  11. 人參果既不甜又不香, 但不知是否很有益?

    回覆刪除
  12. 哈哈~QQ咪見過呀!^^'''

    回覆刪除
  13. 我屋企冇地方種嘢~~~有地方都會玩下

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信