West Side Story [夢斷城西]

West Side Story [夢斷城西]




演員:妮妲妮活Natalie Wood 演 Maria
(女主角[妮妲妮活]於1981年遇溺喪生)
李察卑瑪Richard Beymer 演Tony
魯司比Russ Tamblyn 演 Riff
列打莫蘭奴Rita Moreno 演 Anita
佐治查格李斯George Chakiris 演 Bernardo


《夢斷城西》是一部改編自百老匯同名歌劇的愛情電影,該片講述了西區的兩大幫派經常在街頭械鬥,其中一個幫派首領的朋友東尼與另一個幫派首領的妹妹瑪麗亞相愛,最後雙方首領大決鬥造成了悲劇。 1961年10月18日,影片在美國上映。 1962年該片在第34屆奧斯卡頒獎禮上獲得包括最佳影片、最佳導演、最佳男配角、最佳女配角、最佳彩色片攝影在內的10項獎項。




West Side Story
港譯 [夢斷城西]
Tonight
是戲內一首插曲
六七十年代
非常流行





22 則留言:

  1. 百看不厭的青春片歌好聽,

    回覆刪除
  2. 明珠台播過幾次, 我都無睇過, 記得有人講, 個故事 based on Romeo & Juliet

    回覆刪除
    回覆
    1. 個故事 based on Romeo & Juliet,都可以咁講,不是過係現代版!

      刪除
  3. 首歌很經典,以前香港所很多大型節目都有人唱。

    回覆刪除
  4. 我淨係聽過個名,不過唔知故事講乜架

    回覆刪除
  5. 那個年代有兩套到如今都間中有重放的電影,一套是夢斷城西(未睇過),而另一套就係亂世佳人,但呢齣戲我只睇到一半咁多就瞓著咗……哈哈,感覺好悶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來你不喜看文藝片~

      刪除
    2. 有無看過傲慢與偏見呀!不知是黑白片関係與否,以前的女主角都很靚!

      刪除
    3. 以前的明星真的的很漂亮.

      刪除
  6. 以前在明珠台看過,節奏慢,無法帶人入戲,只能導致打瞌睡!

    回覆刪除
  7. 我都聽過個名 , 但就冇睇過

    回覆刪除
  8. West Side Story,我同樓上Elaine Wong一樣都係聽過個名,未睇過套戲。

    哈,舊片之中,我睇得最多都係「仙樂飄飄處處聞」。

    回覆刪除
  9. 我有精神才天天回覆各位好友。゚♦
    っˆヮˆ)っ・。.★齊齊星期日快樂喇喂✬
    大家☾º°¨✫good night 甜夢☁´•*◇Zzz

    回覆刪除
  10. 嘩~好舊喎!~~我未睇過~不過我老公應該有睇過~

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食