枝竹炆齋菜

常做齋菜
習慣用紹菜南乳做
今回不用南乳
因應家中已有材料
做個齋
材料有
圓枝竹 冬菇 竹笙
 雲耳 豆卜 金針菇
兩大片薑
炇這個齋
要留意時間
有些枝竹好易溶
我呢隻圓枝竹就不易溶
但都快腍
大家若果想枝竹不易溶
可先下鹽一起炆
咁就冇咁易溶
最後加豉油糖調味
雖然是齋
味道也不錯







22 則留言:

  1. 回覆
    1. 今次冇用南,寫得不大清楚,現已改正。

      刪除
  2. 我家都有包豆卜, 可以試試😊

    回覆刪除
  3. 我都好耐無煮枝竹,去樹記買包煮下先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 樹記枝竹都好易溶,我呢隻圓枝竹冇咁易溶

      刪除
  4. 碟齋煮得好靚,睇見就知好味道!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝翠兒,每次見到你做的食物,也是賞心悅目。

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實材料已經好夠味,唔落南乳清清地都幾好。

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實我都係,不過,間中清清地都幾好。

      刪除
  7. 豆卜吸晒啲汁,好味道。

    回覆刪除
  8. 圓枝竹 冬菇 竹笙
    金針菇 雲耳 豆卜
    豉油糖鹽薑炇齋

    回覆刪除
  9. 我記得你個筒形支竹啊,我有留意過,但無買到😣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係九龍城廣場對面間賣菇類小店買,素食者有九折。

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...