科技大學~[水雲軒]自助午餐


返工前
老闆請食午餐
就近在
科技大學
[水雲軒]食自助午餐

食物種類不多


但熱葷泠盤都有


食物味道不錯


酸薑皮蛋
皮蛋當然不及
上環名牌


生果甜品
種類不多
但水準幾好
咖啡茶任飲




價錢
每住位100零幾蚊
無需加一
逢星期五
十二點至兩點半




49 則留言:

  1. 好抵食呀!隻糖心皮蛋已經好正啦,我呢邊都揾唔到呀。

    回覆刪除
  2. 老闆請食午餐
    真係唔錯

    回覆刪除
  3. 我唔知科大有 buffet 食呢

    回覆刪除
  4. 以前想老闆請食晏…你就想啦,不過都很均真會夾番一份。

    回覆刪除
  5. 抵食,幾時我哋一齊去食呀???

    回覆刪除
  6. 哈~喺學校入面實抵食~上當年中大嗰時d飯都好抵架~

    回覆刪除
  7. 老闆請食自助午餐?!我老細咁耐都未試過咁做....

    回覆刪除
  8. 大學食肆,都算不錯喇,有自助餐。

    回覆刪除
  9. 很好的介紹呢.....................................

    回覆刪除
  10. 你老闆真係好老闆.帶你食的咁超值的自助餐.謝謝分享!

    回覆刪除
  11. 自助餐……隨意吃些, 最方便!

    回覆刪除
  12. 剩星期五先有,咪好多人囉~ ~

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...