蒸咸雞


雞很多食法
炆蒸燉煮焗
近年更興起辣雞煲
我個人都係
最喜歡食白切雞或咸雞
原汁原味
有朋友只喜歡食新鮮雞
我就冇乜所謂
靚冰鮮雞都一樣好味
呢隻在超市冰鮮雞
買番來洗淨用鹽醃好
過一晚下午蒸來食
細細隻
味道唔錯
只係肉質比較"削"
一隻雞
二人吃不完
剩下第二日中午
用來煮米粉






20 則留言:

  1. 鹹雞好味道, 我亦喜歡食鼓油雞。

    回覆刪除
  2. 我都喜歡食咸雞, 易煮又好味😊

    回覆刪除
  3. 我好多時都懶,就咁買燒味店整好既 :P

    回覆刪除
  4. 我以前都中意食雞,但我好怕雞皮同肥油,唔係怕肥,係我唔中意食滑身嘅食物,所以我永遠只會食晒無心吼嘅雞胸..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔食皮㗎,但又喜歡食雞翼,對雞胸就麻麻

      刪除
  5. 我果日整完海南雞飯,一半即日食。然後用鹽醃左另一半邊雞。

    回覆刪除
  6. 我新鮮雞又得冰鮮雞都得架

    回覆刪除
  7. 我經常買冰鮮雞,都好食嫁,活雞實在太貴了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐冇買活雞,而且我哋街市係冇活雞供應。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...