蓮藕兩食


蓮藕素湯
材料
蓮藕 紅蘿蔔 花豆
 眉豆 粟米 陳皮


煲完湯
攞起蓮藕
加冬菇用南乳炆
變成另一個餸
慳水慳力







26 則留言:

  1. 蓮藕湯我都鍾意飲,以前飲的多數是煲章魚,話補血。

    仲諗起謎題「2、4、6、8、10」,猜一種食物=P

    回覆刪除
    回覆
    1. YES,有「藕」^_^答案正是「蓮藕」,因為「連續偶數」。

      刪除
  2. 蓮藕好食, 又可以有湯飲又多個餸, 讚😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好喜歡食蓮藕,不過又係不能多吃。

      刪除
  3. 煲淋蓮藕再炆,又多個餸,高招!

    回覆刪除
  4. 食埋湯渣好呀,我都覺得就咁唔要好浪費.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我都比較少炸嘢,煎蓮藕餅就做過。

      刪除
  6. 蓮藕 紅蘿蔔 花豆 眉豆 粟米 陳皮湯
    蓮藕煲完湯攞起用南乳炆冬菇

    回覆刪除
  7. 蓮藕我不嬲都二吃, 而且好中意吃!
    看樣子這湯很甜喔,我又唔使諗, 明天也來煲。謝謝分享!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...