焗黑椒豬扒


未試過焗豬扒
其實想扮焗叉燒
但又冇叉燒醬
試下加咗小小茄汁醃
呢個急凍梅頭豬扒好腍
當然最後都只係豬扒
無法變叉燒😅
醃料
酒生抽糖薑蓉蒜蓉
茄汁黑椒粉粟粉
最後加小小油
用焗爐高溫焗
入爐前要隔去汁液
我呢個比較薄
焗約十五分鐘便成
各人爐火不同
要睇火
我呢個因為比較薄身
唔可以焗得唔太乾身
否則變食柴皮
同煎差不多







28 則留言:

  1. 下次入貨後捲土重來^_^

    回覆刪除
  2. 我D小朋友好喜歡食焗豬扒💗

    回覆刪除
  3. 豬扒變叉燒。。變魔術咩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係可以架,不過,我醃料不足咋。

      刪除
  4. arrrrr....焗到個樣好似以前細個放學返到屋企阿媽預備嘅lunch啊!!好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過,都唔啱你食,我家宅男細時都食呢啲,但佢已經唔食十幾年。

      刪除
  5. 哈哈!無法變叉燒😅
    加多幾樣調味就可以變叉燒喇。

    回覆刪除
  6. 哈~ 豬扖無乜肥肉又真係難變义燒

    回覆刪除


  7. 油酒生抽糖薑蓉蒜蓉
    茄汁黑椒粉粟粉
    醃薄梅頭
    用焗爐高溫焗十五分鐘

    回覆刪除
  8. 較多食黑椒牛扒,黑椒牛豬扒好少食

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...