姬松茸枝竹素湯


昨天還很熱
今天下起雨來
天氣明顯轉涼
這個天真變幻無常
一切活動
又要靜止多十四天
希望不會再多十四天

今次介紹
這個素湯
非常清香
早前用冬菇煲過
今回因為忘了浸冬菇
臨時用了姬松茸菇
味道非常夾
材料
姬松茸菇 枝竹 髮菜
生花 眉豆 腰果
果皮 蜜棗
寒底的可加大片薑
菜是很久以前
別人送的
因應環保
我已經
廿多年冇買髮菜
大家若是
家中沒有
可以不用






17 則留言:

  1. 回覆
    1. 快啲煲來食,放得太耐可能會走曬啲味。

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁我又唔覺悶,但都常希望快快回復正常。

      刪除
  3. 我屋企有一篤好多年前唔知邊個送嘅髮菜, 等我又copy下你個湯先!
    個枝竹係後加嘅?點解唔爛嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 枝竹差不多煲好先落,想完全唔爛要先下鹽。

      刪除
  4. 呢D天氣玩死人~今朝涼咗好多呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!氣溫又下降,過幾日又話會升番。

      刪除
  5. 姬松茸
    枝竹
    髮菜
    花生
    眉豆
    腰果
    果皮
    蜜棗
    薑湯

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...