冬菇榨菜蒸肉餅

冬菇榨菜蒸肉餅 
今回買一大塊豬肉
切部分出來
剁成肉餅
另再將榨菜冬菇
盡量切碎加入肉餅撈勻
加酒鹽豉油糖順方向攪
再用小量水開生粉加入攪勻
最後落油攪勻
我覺得這個做法
肉餅蒸出來比較滑


加碟蝦乾煮紹菜
今餐缺少色彩
簡簡單單


見到blog整番薯條
屋企有番薯
我又焗些少做小食
我自小就喜歡食番薯
真係食極都唔厭





12 則留言:

  1. 肉餅好呀,唔駛用咁多牙力 :P

    回覆刪除
  2. 好耐都未食過肉餅,可以諗吓

    回覆刪除
  3. 蕃薯乾都好耐無食,不過我對啲“咸濕”嘢興趣都唔大

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個都唔算乾,類似薯條咁啦,我都幾喜歡食零食架。

      刪除
  4. 剁肉餅很花工夫,但很送得飯,又是美美的一餐 ❣️

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係多化些少時間,覺得自己剁肉餅好食好多.

      刪除
  5. 自己剁肉餅好食好多👍

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕