蕪菁煲素湯

 今回煮的素湯
除了常用的
雜豆 甘荀 粟米
加了一樣新材料
British Swede蕪菁
其實味道也沒有什麼特別
都是清清甜甜


其實我在香港
也食過此菜頭
還是有機的
不過就比較細
以前用來炒食
這些太大
所以要來煲湯


這款炸猴頭菇
今回用甜酸汁
變成了偽咕嚕肉


加上
柱侯醬煮蘿蔔
及灼菠菜
煮成了三菜一湯





20 則留言:

  1. 我見我弟婦用來炆牛腩和牛面頰,好好食咖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估好似炆蘿蔔咁,不過我好少食牛。

      刪除
  2. 我呢度都有呢D菜頭, 有人譯做蘿蔔, 我就麻麻, 某人就好鐘意

    回覆刪除
  3. 第一次見到蕪菁 !
    HOW TO...Prepare Swede youtu.be/MiPFDr-hKOc

    回覆刪除
  4. 我都喜歡用佢煲湯 by Kwannmickey 😊

    回覆刪除
  5. 我以為芥蘭頭,嫩的可以炒都幾好食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋應該係近親,我今日都用剩下來炒。

      刪除
  6. 甜酸汁素咕嚕肉,沒記錯囝囝喜歡食?

    回覆刪除
  7. EE煮了素三菜一湯, 宅男又有住家好餸了。

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃