肉片炒意粉

 在這處食意粉是尋常事
我也常常吃
我除了不大喜歡白汁外
其他食材都盡量試
希望不會太沉悶
今回用肉片炒意粉
加上蘑菇洋蔥及三色椒
攪到幾乎配餸多過粉


我們管這個叫意大利粉
其實正確可以係麵
不過粉粉麵麵也沒問題
這裏買意粉
非常經濟
我這一隻屬較廉宜的
55p一包重1kg
但吃起來跟貴一點的
分別也不大
不妨食得經濟啲




19 則留言:

  1. 嘻嘻😎 見配餸多過見意粉 😀ღღ……。

    回覆刪除
  2. 友人係呢D麵廠做過, 話平貴意粉有時都係同一間廠出架咋

    回覆刪除
  3. 好豐富啊, 我都喜歡多餸😊by Kwannmickey

    回覆刪除
  4. 嘩﹗好多料,好過出去食﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只係每樣少少就變成咁多。外面食一定冇咁多料。

      刪除
  5. 1kg意粉大概可以做多少餐?我冇乜這些概念。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐