素食餐

 這一餐就是素食

早前發的芽菜有收成

芽菜洋蔥煎蛋
香炸猴頭菇
今回不用糖醋汁
只用豉油糖加豆瓣醬做獻汁
另一種風味
眉豆花生冬菇髪菜枝竹湯
加上甘筍
雖然是素湯
但都好好味


猴頭菇處理方法
浸軟然後清洗用手搾乾多次
再拖水再清洗搾乾
然後撕成小塊
用調味料醃
可加些少菇料
我家沒有菇粉
我加了南乳豉油糖
然後加蛋
放入雪櫃過一天至兩天
炸時再加粉漿
我做粉漿比較求其
只加粟粉拌勻





11 則留言:

  1. 炸猴頭菇真係好好食,肥人係素年食過一次之後,就念念不忘了

    回覆刪除
  2. 我在素食館食過猴頭菇扮咕嚕肉,再加調味都幾似﹗

    回覆刪除
  3. 雖然是素湯,好足料、好好味呀!

    回覆刪除
  4. 看EE介紹,猴頭菇的處理過程都不簡單,而且預先放入雪櫃一至兩天。不過煮完食得滋味,事前功夫值得^_^

    BTW,其實我幾怕開鑊油炸嘢,形住D油少不免會彈到手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個留言從垃圾桶摷返出來的,其實我都好少炸嘢!

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐