我家的晚餐

記錄下我的晚餐
海鮮炒飯
買不到新鮮海鮮
一於用急凍材料
急凍海鮮
久不久買一包放在冰箱
隨時可用
解凍後拖拖水便可用

很少買免治肉
今回試試用來做肉丸
黏性好強也有肉味
不過就是太瘦
同時我又沒加期他配料
就是口感有點嚡

但仍然好味
羅馬生菜好爽甜


用豬扒切成小塊
用冬菇鹿茸菇榨菜蒸
豬肉質地爽滑
覺得不錯
兩種菇都好好味

剛買的小雞腿一盒有十隻
香煎四隻
其他放入冰箱慢慢吃
油鹽水灼菠菜


19 則留言:

  1. 我呢邊免治肉有寫明裡面有幾多%油脂, 可以買到5% 15% 20%
    唔知英國有無標明

    回覆刪除
  2. 同上,免治肉可以揀肥瘦的。

    回覆刪除
  3. 免治肉肥要肥肥哋先好食架!

    回覆刪除
  4. 有雜錦海鮮賣真係好。

    回覆刪除
  5. 看你這篇,喜見EE發掘到越來越多食材,下廚時更多選擇,得心應手。

    回覆刪除
  6. 我都好怕用淨瘦肉做肉餅、嚡到亞媽都認唔到😂~靚婆婆

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...