素食晚餐

 簡單素食晚餐 

冬菇雲耳炆鮮烤麩

南瓜番茄湯

油鹽水灼菠菜

 

 
新鮮烤麩
在超市買來
要放入雪櫃貯存
我有時會買定
兩包放在雪櫃 
隨時可煮來吃
今回加入荷蘭豆
增加顏色
可惜因醬汁關係
不夠翠綠
但味道不錯
家人都愛吃
 

 

 

20 則留言:

  1. 番茄湯飲得多 , 中式南瓜湯? 從未試過添 !

    回覆刪除
  2. 在上海店舖見過烤麩,好似未切方飽咁大,可以切開來賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我呢啲鮮烤麩,比較容易處理。

      刪除
  3. 荷蘭豆好食呀, 加烤麩又一道美食😊💗

    回覆刪除
  4. 炆烤麩加點老抽,是否會吸引D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有加嘅,不過今次因為剛好用完

      刪除
  5. 原來我家附近的素食店都有新鮮烤麩賣。

    回覆刪除
  6. 烤麩吸晒啲汁係好好味,但我形住食咁多汁會攝取好多鹽,所以唔會食太多.

    回覆刪除
  7. 南瓜湯正, 我中意飲。烤麩就比較少整。

    回覆刪除
  8. 把番茄加入南瓜湯到幾好,唔使單單得個甜字

    回覆刪除

Brighton (UK) 海旁

 第一天到埗後 在大街上行了一圈 到麥記食午餐 然後慢慢行去酒店 我們住的酒店是近海邊 於是沿著海旁行 這高柱是眺望台升降機 眺望台從底部升上去 海旁有很多食店和酒吧 遠處伸出海的建築物 是一個遊樂場 近鏡看 經過門口 因趕著去酒店 所以冇入去 找到酒店 放下行李 我們也休息了好...