香港最貴的花盆

 今天又出動
目的地是港島
第一站金鐘
經過太古廣場

 

 
玫瑰花好靚
我喜歡這種插法
自然又燦爛
可惜不是真花

大堂的吊燈



大堂的佈置很清雅
也比較簡約



 



從這條電梯上來

 
杜鵑花開得燦爛

 
對面便是香港公園


我們不去香港公園
轉右經過香格里拉

 
轉入酒店旁邊的小公園 
看看這棵百年老樹
 
 
 有幾個彫像
很生活化
 
 



遙望大酒店
 
說回這棵百年榕樹


榕圃是個大花盆




金鐘香港公園與太古廣場,以前是域多利軍營。軍營拆卸後於1980年代在原地興建太古廣場,政府提出保留其中這棵1870年種植的大榕樹,太古為免樹根生長會影響下面太古廣場結構,於是地底建造了一個直徑18米、深10米嘅巨型圓筒「花盆」。工程費用高達2389萬,被稱為「香港最貴的花盆」,還在香格里拉旁起了這個小花園



26 則留言:

  1. 估唔到為咗棵樹花咁多錢。

    回覆刪除
  2. 唉,我都好耐冇出去行下囉!

    回覆刪除
  3. 2千萬.....當年....真係好好好好多錢喎!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈😄其實而家都係好多好錢架!

      刪除
  4. 我地都估廸士尼既樹好贵

    回覆刪除
  5. 棵樹真係好值錢,一定要好好活下去呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實地產商係怕影響佢哋建築物,果盆貴啫。

      刪除
  6. 榕圃的故事真的很有趣😄, 我在網上讀了一篇文章及一支視頻 :
    普通話朗讀《香港最貴的一棵樹》榕圃 https://www.bilibili.com/s/video/BV1xZ4y137QY
    二千萬保存一棵樹 http://www.takungpao.com.hk/news/232111/2018/1002/183592.html

    回覆刪除
  7. 嘩!2389萬對我地黎講好多,影响座大廈就小巫見大巫

    回覆刪除
  8. 政府做乜嘢,價錢都貴過人,一定從中取利!(ˉ(∞)ˉ)

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...