番茄煮素雞+枸杞湯

 素雞兩件
切片兩面略煎
有小小金黃就夾起

 

用番茄
加茄汁豉油糖做個汁
再將素雞回鑊

 
味道嘛
一般正正常常


今回買的有機枸杞
菜葉好大
第一次見咁大 
 

用雞蛋做過
枸杞蛋花湯
加幾粒杞子
枸杞葉好嫩滑
枸杞的獨特品道
很不錯




20 則留言:

  1. 見到枸杞,流口水啊!

    回覆刪除
  2. 有天無意在FB見到有人教煮素雞,原來炆都得。

    回覆刪除
  3. 枸杞味道好特別,我的喜愛.

    回覆刪除
  4. 枸杞滾湯正呀!
    未食過素雞,看來不錯啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 枸杞湯好味
      素雞好普及,有機會不妨試下。

      刪除
  5. 番茄素雞,我估個味都應該夾到呀。

    回覆刪除
  6. 枸杞葉真的好大 .. 首次見 ..
    我媽媽煲枸杞湯用自已熬雞湯加黑豆, 我鐘意嘅味道 💜💙💚💛🧡

    回覆刪除
    回覆
    1. 好少見咁大葉枸杞
      雞湯好味呀,不過我係煮素食

      刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...