午餐在荷里活廣場


那天
早上在紅磡辦完事
已是午飯時候
要找地方吃飯
想起鑽石山荷里活
只要可以出示一幅蛋糕照片
就可免費泊車


行來行去
還是揀了Pizza Hut
貪佢清靜



點了兩個午市套餐
羅宋湯
味道較清
合我口味


 

咪你Pizza厚批
保持一貫水準



雞肉意粉
想不到雞肉滑滑
味道也不錯



凍檸茶用樽型杯上
份量好足
雖然
咖啡就麻麻
但都吃得好飽





兩份套餐
結賬$156.2元




45 則留言:

  1. 好近我呀。
    查實那泊車優惠好hea, 無符合要求都會free 3小時parking架,長做的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對,所以需要泊車時,都會想起這裏。

      刪除
  2. 有時都覺得Pizza hut的迷你批仲好食d~~~

    回覆刪除
  3. 我和QQ都比較喜歡食厚批!

    回覆刪除
  4. 荷里活廣場, 我去過兩次咋, 一次去飲, 一次去志蓮淨苑

    回覆刪除
  5. 我第一眼以為係......山竹牛肉Pizza?!

    回覆刪除
  6. 又pizza, 又意粉,梗係飽啦

    回覆刪除
  7. 我以前都鐘意厚批, 不過我家人食薄底多, 所以多年無食厚批了.

    回覆刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. Pizza Hut的咖啡奶茶不及茶餐廳好。

    回覆刪除
  10. 早安,Good Morning ! EE, ^^
    幾特別.. 大大樽凍檸茶, 啱晒我吖 !

    回覆刪除
  11. 好耐無去pizza hut啦, 次次見到d價錢, 最後都會變左返屋企自己焗, 突然覺得自己好鬼師奶..haha

    回覆刪除
  12. 細個好鐘意pizza hut, 依家就好少去了.

    回覆刪除
    回覆
    1. pizza hut 而家貴好多,午餐先較為抵食

      刪除
  13. 唔知現時荷理活廣場有沒有變改,以前我常常去,就是覺得很擠逼,同設計上也不寛敞。免費泊車可能是為吸引人前來,而我就喜歡其他的商場,如又一城、又或太古。

    回覆刪除
  14. 免費泊車呢家嘢~真係吸引到唔少人去呢~!

    回覆刪除
  15. 咁好嘅,就咁可以免费泊車,吾錯呀

    回覆刪除
  16. 噢, 在這裡飲飯, 一點都唔會平.....!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐