番茄腐竹蔥蛋湯

 

有時沒有煮意時
真的抓破頭也想不出
煮什麼好
這回就是到煮飯時
才發覺有些材料
家中已沒存貨
見到剩餘物資
就胡亂配搭下
有雞蛋有熟透的番茄
有腐竹
還有兩棵快將爛掉蔥
將蔥炒蛋加番茄腐竹湯
想到家人好喜歡這個煮法
蛋加蔥香
加腐竹又多了豆香


以下豆角及青通
前院菜檔
每星期都有出售
所以我們
每星期都會吃一次



23 則留言:

  1. 記得茹素的祖母常用腐乳煮白豆角。

    回覆刪除
  2. 有時唔駛咩花巧都好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係各人口味不同,我喜歡簡單。

      刪除
  3. 回覆
    1. 各人口味不同,其實我喜歡簡單。

      刪除
  4. 我有時真的沒主意了,便蒸水蛋。

    回覆刪除
  5. 我老婆試過淨係疍同葱就煮咗個湯 :p

    回覆刪除
  6. 真的抓破頭也想不出
    煮什麼好

    --->所以唔使自己煮就有得食,不管煮那個是老婆定阿媽,食果時都唔好多聲氣=P

    回覆刪除
  7. 番茄腐竹蔥蛋湯,下次試下整先!

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食