週末篇

 今日週末天氣
好像不太好
但最終也沒下雨
前園終於重開
但遊人並不多



菜檔也重開
大家又可以親自選貨
我去到時
員工也很忙碌工作中


拍此照片原因
是被兩個巨型沙葛所吸引
拍攝角度問題
相片感覺
不及實物巨大
因太大
所以冇買
買咗冬瓜仔



不知各位
是否喜歡食意粉
我家則常備各款
數字屋貨式
也算便宜


我們
每星期至少煮一次
用番茄煮
素食也好味


用蘋果 雪梨 南北杏 無花果
煲龍脷葉
清潤一下喉嚨
味道清甜
也很潤喉





26 則留言:

  1. Pasta用番茄煮簡單又好味。

    回覆刪除
  2. 意粉我一般般,都係鐘意食飯多啲 :P

    回覆刪除
  3. 前園菜檔重開
    番茄煮意粉好味
    蘋果 雪梨 南北杏 無花果 煲龍脷葉
    清甜潤下

    回覆刪除
  4. 我諗不少人都愛吃蕃茄煮意粉,酸酸甜甜,好味。

    天陰陰,大家驚落雨都未定,獅子會其實好適合一家大細去郊遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡蕃茄煮意粉
      獅子會地方大又乾淨,其實唔錯。

      刪除
  5. 最中意行裡D有菜檔, 冬瓜仔我中意用來煮排骨。意粉我少吃,好傳統, 多數吃粉面。

    回覆刪除
  6. 我地又係一個星期最少煮一次意粉🍝

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我最主要係假日午餐由阿仔煮。

      刪除
  7. 我剛剛個星期去咗太古城~發覺多咗好多人出街喇已經~

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在困得太耐,大家都想出去抖抖。

      刪除
  8. 我家小人,所以小煮通粉類

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...