菠蘿包


最近多了做包
不過
都是做小方包
又做下法包
見很久沒做菠蘿包
做幾個來吃
配杯咖啡也不錯


這個包因之前買不到
其他高筋麵粉
用咗本地貨
李祥和
第一次用
覺得冇乜特別
只是價錢比用開貴小小
今回用的蛋
蛋黃太淺
做出來包面也比較淡色


家中的長春藤
生長茂密
綠綠的很養眼







24 則留言:

  1. 我種長春藤多次也死,就是黃金葛也種不到,地方問題.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 無用呀
      其實塊菠蘿皮我只用普通曲奇皮咁上下做,非常簡化,但效果唔差。

      刪除
  3. 我呢排都想整菠蘿包,夾塊牛油嘆杯咖啡kakaka...你塊菠蘿皮好吸引!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇咁邪惡夾牛油,哈哈。
      其實塊菠蘿皮我只用普通曲奇皮咁上下做,非常簡化,但效果唔差。

      刪除
  4. 最近睇過一個報導,說長春藤可做草藥,很有功效。

    回覆刪除
    回覆
    1. 功效祛風利濕,活血消腫,平肝,解毒。網上資料。

      刪除
  5. 其實懂得做包也幾好,可消磨時間,也可更合自己口味、想食就整,毋用上街到了店子時冇就冇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過,做包要發醇,最少用兩個鐘先可完成。

      刪除
  6. 我都好耐未整過菠蘿包。

    回覆刪除
  7. 菠蘿飽好正啊~ 啊~ 原來叫長春藤,這個我家都有一盤,我叫錯第2個名添,下次介紹比你見下

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...