出外午餐


今日因事要出旺角
先到鑽石山荷里活廣場
食個午餐
經過這間舗
見店內地方幾"企理"
而且坐全部有間隔
又有午市套餐
看到價錢不太貴
外賣還有八五折
入店前先探一探熱


點了兩份套餐
有湯及飲品
可選汽水或綠茶
豬手飯有半隻蛋
而且餸也不少
味道不錯


另一份海南雞飯
雞算不少
雞肉也滑滑的
有青瓜在底
兩個套餐
計埋加一$150元
我覺得都唔貴
又坐得幾舒服


出開旺角
順便到烘焙店
買麵包粉牛油
真係好多人
幸而有貨
買完即走



25 則留言:

  1. 兩款套餐都好食, 好耐無食豬手💗

    回覆刪除
  2. 豬手和雞,我都鐘意食呀!

    回覆刪除
  3. 泰國嘢係好食,但我覺得佢成日一條菜都冇,唔係咁建康 :P

    回覆刪除
  4. 泰國嘢我都好鍾意食~最愛生蝦~哈~

    回覆刪除
  5. 泰國菜, 我中意吃, 有好多都酸酸咪咪

    回覆刪除
    回覆
    1. 附送醬汁真係酸酸甜甜,我都喜歡

      刪除
  6. 我只會去有生蝦刺身嘅泰國餐廳,碟雞飯咁大碟都算價錢合理!👍🏻😸😄

    回覆刪除
  7. 看相片比例,出去食我好少會有咁大碗飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔覺喎,我反而覺得碟餸大碟。

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...