二人晚餐

午餐肉罐頭是贈品
一罐分多次食用
攪攪新意思
將餐肉切粒
加蘑菇雲耳
切片一起炒
減少罪惡感


加一個番茄腐竹湯
二人晚餐
簡單快捷
最啱我呢個懶人



最近買來的有機番茄
發現了個
樣子有趣的
我叫它作
異形番茄





28 則留言:

  1. 我都鍾意食午餐肉,少食多滋味

    回覆刪除
  2. 哈哈.....我偶而都會想食午餐肉, 仲係邪惡配搭公仔麵 :P

    回覆刪除
  3. 我D細路喜歡午餐肉炒飯呢💗

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 間中都會食下,雖然係有罪惡感。

      刪除
  5. 耐唔耐邪惡一次都要既,人生唔可以太沈悶.

    回覆刪除
  6. 二人晚餐、簡簡單單也很好!

    回覆刪除
  7. 炒餐肉粒加蘑菇雲耳
    番茄腐竹湯
    二人晚餐

    回覆刪除
  8. 小時候打風才有午餐肉,非常愛吃,現在隨時可以買又唔敢多吃,我都係間中一次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實現在的午餐肉,好像不及以前好味。

      刪除
  9. 個蕃茄起床忘記了梳頭,所以豎起了=P

    回覆刪除
  10. 云耳抄午餐肉賣相好吸引。
    妈咪早一星期都買了午餐肉,细佬话唔健走,唔知屋企會唔會再現😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你🙏
      其實間中食下都冇乜問題。

      刪除
  11. 個蕃茄好有形有個勾,長長D可以掛起黎

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...