荷蘭豆炒彩椒


荷蘭豆炒彩椒
這個素菜
是我們慣常見的食材
兩色彩椒
加上綠色荷蘭豆
黑色雲耳
白色洋蔥
共有五色
色香味中
佔盡色相優勢
真係唔打得都睇得呢
呵呵
其實味道也不差



30 則留言:

  1. 我都買左荷蘭豆, 想加臘腸一齊炒呢. ^^

    回覆刪除
  2. ✬*¨★好友☁*`☾Gღღd Night✫。゚ºZzz
    (。◕ヮ^)つ━- ҈ -・º❤。╠ ╣ a Ρpy星期三♦

    回覆刪除
  3. 我見到香港的荷蘭豆好似好老,D豆好大粒?

    回覆刪除
  4. 五顏六色,好鮮豔,啱我。

    回覆刪除
  5. 荷蘭豆我同袁生都麻麻地 , 如果俾我會轉旺菜或椰菜炒呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以用蜜糖豆,呢個配搭用豆較適合

      刪除
  6. 營養師好多時都話要多食不同顏色的蔬菜,EE你一碟搞掂做到晒。^_^

    回覆刪除
  7. 荷蘭豆、彩椒在我這邊很貴,如果吃一碟那樣,一小包的荷豆便要三幾元,而彩椒也是斷個計,一兩蚊一個都係閒閒地咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港荷蘭豆都賣廿蚊斤,我買有楷機椒要卅多蚊一斤.

      刪除

焗叉燒+叉燒三文治

  買左一盒梅頭豬扒 用三塊醃做叉燒 先焗兩瑰 晚餐做餸 兩塊叉燒 加碟灼菜 剛好夠一餐 剩下一塊點食 同樣焗叉燒 今餐唔食飯 食三文治 呢份係蛋醬三文治 烚番薯 還有洋蔥蘑菇番茄 跟住做份叉燒三文治 其實因為買左一大條方包 所以唔食飯食麵包