Deli and Wine(HKCC)下午茶

看完舞蹈演出
跟著在文化中心
Deli and Wine(HKCC)
吃個下午茶
星期日
特別熱鬧
店子採用半自助式
先購票
拿了號碼牌放在桌上
侍應稍後會送上食物


室內佈置簡單




朋友點的蘑菇汁意粉
其實是雜菌意粉
相當不錯
$54元



另一位朋友
點的芝士餅
朋友吃起來有點雪味
可能是雪久了
$38元



我的脆豬豬扒包
份量不輕呢
$40元
每份餐包咖啡或茶
我點的檸檬茶
濃淡適中
檸檬新鮮茶靚
非常合我口味
朋友說奶茶也沖得香滑



厚厚的豬扒
脆脆的包
加上番茄青瓜
好味道





23 則留言:

  1. 我覺得你的豬扒包最抵食, 好足料!

    回覆刪除
  2. 這地方雅致, 半自助型式比較冇咁驅促!

    回覆刪除
  3. 蘑菇汁意粉
    看來幾好味

    回覆刪除
  4. 個脆豬豬扒包見到都想食~我好耐冇食過TEA 喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個脆豬豬扒唔錯㗎,抱埋阿B去食TEA 喇~

      刪除
  5. 看完表演再歎埋下午茶很寫意啊 !

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐