假日閒情之文化中心


康樂文化事務署
主辦
每年一度粵劇日
我適逢其會
在文化中心大堂
欣賞了一段
小朋友的演出
其實戶外也有精彩節目
還有粵劇著名演員
簽名會
可惜我無暇到戶外
襯熱鬧












其實戶外也有精彩節目
還有粵劇著名演員
簽名會
可惜我沒時間到戶外
襯熱鬧

夠鐘入場啦


謝幕時拍了這張照片
即時被職員阻止
原來謝幕也不許拍照



已經N年沒有入場
欣賞舞蹈表演
從場刊所見
除了藝術指導
[劉兆銘]
從編導演
幾乎全是來自北京
可是
這是[香港舞蹈團]
我真係大鄕里



27 則留言:

  1. 嘻嘻。゚開心萬事得話咁快又一天囉
    ✬*¨★好友☁。*`⊹good night 晚安☾.•✫
     .∧_∧¸.·¤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    Zzz*❉´天天甜夢安睡•*◇Zzz

    回覆刪除
  2. 不知何故,總不喜歡看到赤身或穿衣服很貼身的舞蹈員……

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能是當舞蹈時, 沒有衣物輕紗, 因而失去飄逸感?!

      刪除
    2. 始終…赤裸裸的會感到不堪入目,正如ykk兄所言少了服飾的飄逸,和沒有燦然色彩!

      刪除
  3. 謝幕都唔可以影咁嚴㗎。

    回覆刪除
  4. 總之塲內就是不淮攝影.無法啦.

    回覆刪除
  5. EE是個戲迷,有冇上個粵劇班玩下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,學戲要好多時間同金錢,我有在社區中心唱下歌仔.

      刪除
  6. 估唔到而家仲有小朋友鐘意大戲喎

    回覆刪除
  7. 這班小朋友是粵劇的接班人,後起之秀。可喜可賀。

    回覆刪除
  8. 小朋友都咁有耐性學粵劇好難得 , 抵讚 !

    回覆刪除
  9. 有些粵劇小演員唱起戲來都有板有眼.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨