又有BLOG聚在城景酒店 [樂雅軒]


有朋自遠方來
BLOG友仔從澳洲回來
當然要聚下
選了城景酒店
[樂雅軒]吃中菜

焗釀鲍魚


羊腩煲



荷葉蒸沙巴躉


蟲草花蝦球


豉油雞


螺頭炖湯


糯米飯


西式甜品
馬卡龍



栗子蛋糕


汽水啤酒任喝

盛惠每位連加一$295元



食物一般
但勝在座位寬鬆
不嘈雜
(我哋有兩個墟,應該幾嘈)
又無須限時
大家隨意暢談
度過愉快的晚上




25 則留言:

  1. 哈哈,唔知周圍枱有冇話我哋好鬼嘈呢!

    回覆刪除
  2. 有朋自遠方來,不亦樂乎*^O^*

    回覆刪除
  3. OK喎,都幾抵食喎
    難得遠方blog友黎到,真係要聚一聚,我早排都同加大拿返黎的blog友聚,真係好開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算貴啦!
      我都知你地好似聚咗兩次.

      刪除
  4. EE有咁多網友,年中我諗都有好多聚會啦!

    回覆刪除
  5. 好開心有blog友聚, 我一次都未試過==

    回覆刪除

焗叉燒+叉燒三文治

  買左一盒梅頭豬扒 用三塊醃做叉燒 先焗兩瑰 晚餐做餸 兩塊叉燒 加碟灼菜 剛好夠一餐 剩下一塊點食 同樣焗叉燒 今餐唔食飯 食三文治 呢份係蛋醬三文治 烚番薯 還有洋蔥蘑菇番茄 跟住做份叉燒三文治 其實因為買左一大條方包 所以唔食飯食麵包