印度椰子素湯


聞說印度椰子
煲湯清潤美味
我在牛池灣街市見到
$25元一個
小小的有點像
大大的馬鈴薯



輕輕的
切開是沒有椰水的
薄薄的肉
一陣清香撲鼻



加甘筍及合掌瓜
還有馬蹄



煲出來的湯
陣陣椰香
但又沒普通椰子
的濃烈霸道
喝後有清潤喉嚨作用
值得向大家推薦








24 則留言:

  1. 這個我也煲了, 我用來煲黃耳, 無花果, 豬腱.

    回覆刪除
  2. 電視介紹過,開始街市有得買.

    回覆刪除
  3. 未試過這種椰子
    值得試下

    回覆刪除
  4. 椰子都有種族,只是都有唔同功效.

    回覆刪除
  5. 椰子煲雞湯我飲過,但用來煲素料我都要試下先,謝謝介紹分享!

    回覆刪除
  6. 未見過呢種椰子, 最後你覺得係咪真係香過平時圓形嗰種?

    回覆刪除
  7. 最近見到有得買,未煲過,要試試。

    回覆刪除

焗叉燒+叉燒三文治

  買左一盒梅頭豬扒 用三塊醃做叉燒 先焗兩瑰 晚餐做餸 兩塊叉燒 加碟灼菜 剛好夠一餐 剩下一塊點食 同樣焗叉燒 今餐唔食飯 食三文治 呢份係蛋醬三文治 烚番薯 還有洋蔥蘑菇番茄 跟住做份叉燒三文治 其實因為買左一大條方包 所以唔食飯食麵包