南瓜雙腸飯


落左幾日雨
天氣冇咁熱
趁宅男在外食飯
做過南瓜雙腸飯
瘦肉腸潤腸
呢啲臘腸
係冬天食剩嘅
放在冰箱可以食成年
仍然好香
加上南瓜
好好味
而且呢隻
臘腸又唔太肥
若果怕臘味肥
可以先蒸一下
出油後
再放入飯面焗
咁就唔會有肥油
一樣咁好味



臘腸係買自
錦祥號
香港製造
真係唔錯



29 則留言:

  1. 我雪櫃都仲有包臘腸,我鍾意食臘腸,南瓜臘腸飯,好香好味噢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜可中和臘腸的膩感,幾夾架。

      刪除
  2. 乜一係咁極端,腊味其實冇乜益,小食為妙.

    回覆刪除
  3. 今晚我就即刻做,不過會加多一樣肉片。

    回覆刪除
  4. 我成世都未食過臘字頭嘅嘢食, 記得細個阿媽如果放飯面煮, 我會另外自己煲麵食..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都幾極端喎,你好似係咪唔食冬菇架?

      刪除
  5. 臘腸煮之前我都會用滾水飛左D油走.

    回覆刪除
  6. 涼左少少,不過濕度高:P

    回覆刪除
  7. 南瓜正呀,我鍾意佢果種甜味。

    回覆刪除
  8. 正呀....南瓜、臘腸、潤腸都啱我:P

    回覆刪除
  9. 我老公好中意食臘腸架...我冬天就會成日都整..hahaha

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨