豆漿蒸蛋


豆腐蒸蛋
也可以說是玉子豆腐
蒸好後用蔥油
放上面
再加豉油調味
今次蒸得好滑
拌飯吃不錯


若想做豆腐效果
份量就一比一
但若果想更滑
可以多加點豆漿



22 則留言:

  1. ☁*¨🌙好友🌟・゚🌜晚安喇喂🌛
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     .∧_∧。゚💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    ╔╗╔╗╔╗╔╣◇*¨*✨
    ╚╣╚╝╚╝╚╝º°¨*¤。。゚⊹
    ╚╝.___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗*
    ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
    __✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩。゚❉
    💙💞*¨💜╠╣aΡpy💛週末💚💕

    回覆刪除
  2. 我間中都有整,不過我太太佢喜歡煎荷包蛋多啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我都係間中整,我就早餐食荷包蛋多啲

      刪除
  3. 蒸得好靚, 這個我仔最like😊

    回覆刪除
  4. 拌飯吃不錯---->簡簡單單,拌飯最啱。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐