玉竹頭之謎



我日前提到的
玉竹頭雞腳湯
有BLOG提醒我
現在藥房賣的玉竹頭
其實是一種海玉竹
並非我所指的玉竹頭
難怪我最近買的玉竹頭
是切開一片片的
我前天特別到
相熟的藥房詢問
店員坦白告訴我
現在已經沒有入玉竹頭
這種貨品
因為不會有人賣
他說
可以為我訂貨
但要五斤以上
代理才會送貨
否則這就沒商量
五斤??唔好講笑囉

我其後再到其他藥房詢問
遇著年青店員
他們竟然話冇呢樣嘢
即是又一種食材
將在香港消失了

以下圖片
是我多年前買的玉竹頭
應該有十年以上
在雪櫃摷出來的
請問曾經用過
這材料的BLOG友
可是這個呢??



31 則留言:

  1. 完全唔曉, 只知老媽會煲沙參玉竹, 唔知係咪同一類野

    回覆刪除
  2. 下?我飲沙參玉竹時,都冇理會過係乜野玉竹呀。(PS﹕因為根本唔識=P)

    回覆刪除
  3. 我都有用沙參玉竹煲湯焗茶, 海玉竹頭就未買過!

    回覆刪除
  4. 曾經我飲過一種三花茶,是朋友在內地幫我買的,其中一種就是雞蛋花,三樣都是花朵乾曬而成,但在香港藥房郤只能買到雞蛋花梗,店員都話只有梗,不會有花.真係............

    回覆刪除
  5. 真係完全未聽過, 有咩功效架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 玉竹頭有好多膠質,好似潤滑劑咁.

      刪除
  6. EE:冇錯呀!正是這一種了,我也是很多年前在上環買過,用吓用吓,差不多用哂,近年都買唔到了,所以見你識用,便想請問在那處能買到囉,麻煩哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 不客氣,等我打探下邊處有得賣先。

      刪除
  7. 上環有冇琉璜玉竹片買,冇玉竹頭買.

    回覆刪除
  8. 咁即係你上次俾人呃啦!
    要報警…嘻嘻…

    回覆刪除
  9. 有D似薑呀.......................EE

    回覆刪除
  10. 真係好似乾咗嘅薑,有咩療效呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想知玉竹頭有乜用途,你入我個11月21號,[玉竹頭雞脚湯]就講得好詳細.

      刪除
    2. 即去望望先!唔該晒EE~^^

      刪除
  11. 玉竹頭部?!唔識呀~家下又學到嘢~!

    回覆刪除
  12. 我係藍田��景商場海味舖買過半斤,係店員說我買嘅,顏色較深,尚未用。
    (舖位置在惠康超市那層,HSBC櫃員机旁)
    而包裝袋係林x出品,地址在上環德輔道中28x號地下,大家可試下買唔買到。

    回覆刪除

焗叉燒+叉燒三文治

  買左一盒梅頭豬扒 用三塊醃做叉燒 先焗兩瑰 晚餐做餸 兩塊叉燒 加碟灼菜 剛好夠一餐 剩下一塊點食 同樣焗叉燒 今餐唔食飯 食三文治 呢份係蛋醬三文治 烚番薯 還有洋蔥蘑菇番茄 跟住做份叉燒三文治 其實因為買左一大條方包 所以唔食飯食麵包