菠蘿糖醋素肉

菠蘿糖醋素肉
這個糖醋肉
其實用猴頭菇做
口感接近肉類
我加新鮮菠蘿煮
酸酸甜甜
好醒胃
 

另有
南瓜紫菜湯
清炒雜菜
又是簡單的一餐



素肉做法
先將猴頭菇浸軟清洗乾凈
撕開小塊
可加些少菇粉
我家沒有菇粉
我加了南乳豉油糖再加蛋
醃一小時以上
(我醃咗一晚)
炸前也栗粉拌勻
若果講究啲
可以用炸漿粉
然後用油炸到變金黃隔油
另煮一個糖醋汁
再回鑊兜勻
效果是味道口感有點似瘦肉
但又不會靱


10 則留言:

  1. 用猴頭菇做素肉,很有心思!

    回覆刪除
  2. 有朋友種咗南瓜,我都攞嚟煲老火湯,煲老火湯啲南瓜會好糊,見到妳攞嚟滾湯,南瓜硬身啲好咬口,不過嫌啲皮好硬好難切

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜煲老火湯可以連皮,亦可以後下,就唔會太糊。滾湯切細啲就唔會硬。

      刪除
  3. 猴頭菇做肉後, 完全睇唔出係菇喎 , 好煮意 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港素食店都會用呢種菇做素肉,你不妨去素食店試下。

      刪除

蒸鯖魚柳

 呢幾日 口喉嚨有些少痛 盡量少食煎焗食物 但有時好難避免 上次試過蒸鯖魚柳 覺得不算差 當然煎焗更香口 今回又用薑蔥蒸 紫菜蛋花湯 呢幾日天氣凍左好多 日日都時晴時雨 滿滿秋意