梅菜蒸肉餅+紅豆酥餅

今回用梅頭豬肉
加梅菜剁肉餅
梅菜蒸肉餅
是港人經典家常菜
相信冇乜朋友未食過
肉餅真係用手剁先好吃
攪拌機出來效果
真不一樣
簡簡單單
加碟灼菜又一餐 


紅豆酥餅
用超市買的現成酥皮
紅豆蓉做餡
用氣炸鍋焗
簡單做幾件
配咖啡或奶茶
輕輕鬆鬆在家吃下午茶
都算唔錯





16 則留言:

  1. 手剁係差好遠,不過功夫多好多 :P

    回覆刪除
  2. 我前日都係蒸梅菜肉餅,我都係買肉碎再自己剁吓

    回覆刪除
  3. 氣炸鍋我只係識得用嚟加熱。

    回覆刪除
  4. 🐰 齋睇紅豆酥餅嘅賣相超酥脆 😋👍💯

    回覆刪除
  5. 梅菜肉餅好正, 兒時有這梅菜肉餅會吃三大碗飯的.

    回覆刪除
  6. 梅菜蒸肉餅同薯仔蒸雞翼,係我脫離父母後最初頭經常煮嘅餸,簡單易整!等我得閒都煮先!好多年未整過

    回覆刪除
    回覆
    1. 加拿大買梅菜應該唔難,呢個配飯最好。

      刪除

蒸鯖魚柳

 呢幾日 口喉嚨有些少痛 盡量少食煎焗食物 但有時好難避免 上次試過蒸鯖魚柳 覺得不算差 當然煎焗更香口 今回又用薑蔥蒸 紫菜蛋花湯 呢幾日天氣凍左好多 日日都時晴時雨 滿滿秋意