中秋節素食

今日中秋
一家人一起食飯
其實我唔多注重節日
都係隨意方便就算
今日突然想起呢個素菜
已經好幾年無做
今日心血來潮
就整來食
豆腐釀豆卜
將豆腐壓成蓉
落小小幼鹽拌勻
盡量隔去水份
豆卜弄開個窿
將豆腐釀入
隔水蒸十分鐘
煮個醬汁淋上面
清清地都唔錯👍

 釀剩少許豆腐
加入煎滑蛋
想不到宅男話好香好食


冬菇腐竹湯
我家鄉做節湯
現在就煲素湯


加多一碟炒甜椒
三餸一湯
簡單的一餐


中秋佳節
做左些少花生湯圓
食過湯圓
團團圓圓
開開心心




9 則留言:

  1. 我都唔注重節日,費事畀商人搵笨.

    回覆刪除
  2. 🐰 花生芝麻湯圓更香D喎 👍💯幸福感滿滿 ❣️

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝麻難攪啲,我呢個用花生醬就算.

      刪除
  3. 自從奶奶過咗身,基本所有節日都唔會特別去搞

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家都差不多,老人家過身後就求求其其.

      刪除
  4. 豆腐釀豆腐卜新菜式 , 好煮意呀 !

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...