薑蛋炒飯

薑蛋炒飯
我常說這是廉價補品
特別在冬天吃下
真的暖笠笠
我自己就很喜歡
奈何老伴很怕薑
所以都甚少做
今回就自己炒一碗來吃 
很滿足😌


中秋收了朋友送的月餅
我又自家做些少餅
禮尚往來


今回改改口味
用紅豆蓉做餡
餅的口感也變了
由香脆變鬆軟


今日又與一群白鴿相遇
有些躲在樹蔭下
有些在曬太陽
真的很悠閒😌





9 則留言:

  1. 薑飯好好食, 我相公對薑冇間題 , 但較燥唔敢時時食 .

    回覆刪除
  2. 自己做的餅更有特色,是無價之寶🥯

    回覆刪除
  3. 係喎,屋企有薑,可以煮呢個。

    回覆刪除
  4. 🐰 薑蛋炒飯好有水準喎 👍💯 我媽媽同我時不時都一人一碗做午餐😊💕

    回覆刪除
  5. 我都好怕薑,我老婆就經常炒來補身.

    回覆刪除
  6. 薑炒飯只有生完仔至食,之前個女生完B,我都有炒畀佢食

    回覆刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...