法國雞

 最近買左隻法國雞
都幾似在港食的黃油雞
洗淨後用鹽塗抹略醃
隔水蒸熟
味道唔錯
但肉質就比較


只食左半隻
另半隻留起
翌日
用薑蔥豉油爆香
豉油糖調味
吃起來又另一番風味


炒左雜菜粒
簡簡單單又一餐




16 則留言:

  1. 🐰 請問 𝐸𝐸⁀‿⁀ 蒸雞是斬件才蒸或蒸熟才斬呢? 謝謝啊 🙏 🙏 🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸雞有好多種方式,我這個白切雞成只蒸的。

      刪除
  2. 肉質腍好呀,啱我呢啲冇乜牙力既人 :P

    回覆刪除

  3. 好味道分兩餐整雞+薑蔥豉油爆香+豉油糖😋又有炒雜菜粒.

    回覆刪除
  4. 之前攞隻雞嚟煲湯,之後就點蔥油嚟食,都無嘥

    回覆刪除
  5. 一雞兩吃,進餐多姿彩🍗🥘

    回覆刪除
  6. 一隻雞兩個味道~
    英國係咪好難買到靚雞食~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實而家歐洲食好味左好多,唯一唔用肉質比較腍,香港人未必喜歡。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落