雞髀肉炒西芹

 買一盒大雞髀
有五隻之多
兩人要兩三餐才吃得完
今回用了兩隻髀去骨炒西芹
只是一味餸
也幾乎吃不完
炒熟後灑上黑椒
就比較冶味


我怕西芹太硬
會將西芹略為灼下先炒








14 則留言:

  1. 雞髀最好食,啖啖肉又唔鞋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!而且呢度大雞髀平過雞翼,又平過雞搥。

      刪除
  2. 我好孤寒, 通常炒嘅話, 只用一隻雞脾

    回覆刪除
  3. 哈哈,我懶,西芹我直接生食,費事煮。

    回覆刪除
  4. 有菜有肉,一碟搞掂快靚正^_^

    回覆刪除
  5. 祝新年快樂,如意吉祥,食得是福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,新春快樂!事事如意!

      刪除
  6. 西芹我鐘意加其他蔬菜攪汁飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我體質唔受得,所以一定要煮熟食。

      刪除
  7. 西芹雞柳炒得好靚!色香味齊!
    炒西芹我都是先飛一飛水。

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕