快閃晚餐

 今日又買到豆腐
簡單地煮個
番茄豆腐紫菜湯
加上幾粒蝦米
味道尚可
營養方面應該唔錯


另外還煮了個
糖醋腩肉
快閃又一餐


偷個懶不煮中午飯
又可去吃個抵食下午茶
煙肉卷是特價
於是就點來一試
也沒什麼特別


其他也是來到必食
不知是否我哋太悶
定是這裏的食物沒新意😁






16 則留言:

  1. 我自己都係食來食去差唔多既嘢 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 都啱嘅,自己食真係冇乜好創新,簡簡單單便好。

      刪除
  2. 我都一樣煮來煮去都係個D

    回覆刪除
  3. 我要飲紫菜蕃茄豆腐湯呀!

    回覆刪除
  4. 唔去pub,去其他地方食。

    回覆刪除
  5. 想起來,其實自己入同一間店,都是會來來去去點某幾款。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係香港都食來食去果啲。

      刪除
  6. Pub food 係悶D,可以去附近逛逛看看,倫敦外圍都有好多好嘢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔怕悶架,就算出到去我都係呢啲😅

      刪除
  7. 店舖我諗一般來來去去都這幾樣吸引客人的食物,我自己屋企都是來來去去都幾味餸啦,不過今餐蒸雞,下一餐烤雞,再下一餐就白切雞,豉油雞,炆雞‧‧‧

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔怕悶架,我係香港都食來食去果啲。

      刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐