蔬菜餅

 在這超市裏
有不少急凍蔬菜售賣
有些是雜菜包
內有甘荀粒西蘭花菜青豆等
我買了包雜菜
青豆比較多
我都不大喜歡食青豆
思前想後要消滅它

剛巧買了部攪拌器
用攪拌器加些少水
加鹽糖黑椒等調味料
攪碎雜菜
再加適量麵粉蒸熟
放入雪櫃雪幾小時
然後切塊再沾雞蛋
煎香兩面
用生抽糖生粉做個獻汁淋上
因為第一次做
還是不大理想
有機會要再做



豆瓣醬炒四季豆
四季豆一是要走油
我不想太油
就將豆出水


再加上
甘荀冬菇紫菜湯
西芹炒三色椒
做成三餸一湯







20 則留言:

  1. 青豆?我會整亂棍打死牛魔王😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講係一粒粒嘅青豆,並非成條嘅青豆角。

      刪除
  2. 嘩﹗你有好多素食材料食譜,我常到來偷師呀^_^

    回覆刪除
  3. 無論四季,我都鐘意食紫菜呀。

    回覆刪除
  4. 蔬菜餅好似綠色既煎疍 :P

    回覆刪除
  5. 我鐘意食青豆,特別是魚條鋪有賣的青豆蓉😋

    回覆刪除
  6. 咩叫冬天菇呀?~靚婆婆

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係冬菇嘛,只係電腦自動同我用多咗個字。

      刪除
  7. 變了雜菜餅,如果EE不說,不知先生及囝囝能否食得出有青豆?=P

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...