即食麵

    香港人習慣稱即食麵做公仔麵,出前一丁也是即食麵,好多時大家都會籠統食公仔麵,近年大家似乎已經開始分別到一丁是一丁,公仔麵是公仔麵🍜一丁和公仔在麵質方面是有些分別,一丁比公仔麵較受歡迎。

   我和家人也愛丁丁麵多點,來到英國想買香港版一丁麵就不太方便,要到某些店家才有,而且價格不便宜,現在普通西式超市也有出前一丁售賣,我買到這一隻是歐洲版,標籤匈牙利出品,面質和味道都不錯,我趁著網上購物優惠買了幾包,懶懶地時或趕時間,就即煮即食,方便快捷。

   即食麵多吃不利康,只好偶一為之。

今次因為要趕著出門

所以連配菜也欠奉
味粉用量最多只用半包
已經好味


就是這一款




22 則留言:

  1. 我覺得兩隻都好食,不過為建康著想,近來盡量小食.

    回覆刪除
  2. 我呢度西超多數係yumyum

    回覆刪除
  3. 我分唔到港版同歐洲版有乜唔同。(王子)

    回覆刪除
  4. 間中都會食,好味啊👍

    回覆刪除
  5. 一丁和公仔不只在麵質方面有些分別,價錢方面都有=P

    回覆刪除
  6. 我平時少食公仔麵或一丁、但有時間中食吓、個人比較喜欢「日本版」、只能吃半包的份量~靚婆婆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡日本版一丁麵,特別好食。

      刪除
  7. 現在的出前一丁味道已不及以前,即食麵有時放到過期我都未食^_<

    回覆刪除
  8. 🐰我選擇日本版出前一丁麵 ++👍 😋😋 🤤🤤

    回覆刪除
  9. 我都愛丁丁麵呢....而家轉食日本出既丁丁麵...比香港版好食呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都收到香港寄來嘅日本版丁麵。

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...