芝士蘑菇粟米包

   一日之計在於晨,都說早餐很重要,但城市生活方式,因人而異。學生早上要上學,成人早上要上班,當然一早起來吃早餐啦,像我等失業人士,就任何時候吃都沒所謂,而且多是早午餐一起吃,下午來個小食,生活比較隨意。

  早餐也可多吃也可小吃一點,吃個包喝杯茶或咖啡也不錯。
  這個芝士包,只是用普通咸包食譜,在包面放上芝士,我不愛吃芝士,對芝士沒什麼研究,求其買些淡味較便宜的,以為焗烤時會溶化,怎知它非常頑固,只會變燶而不會溶解,吃時咸咸地煙煙韌韌,芝士味淡淡的我可接受。
    其實這咸包不只有芝士,也有粟米蘑菇做餡,早餐下午茶也無妨😃。





16 則留言:

  1. 我都好想失業又唔缺錢用 :p

    回覆刪除
  2. 我嚟到加拿大後比香港生活時更有規律,分得好清早午晚三餐。反而以前都市人堅食無定時,一放假基本上都係好似你咁食Brunch

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活有規律是好事,我我有個壞習慣,好夜先瞓。

      刪除
  3. 麵包好靚仔,自家制健康﹗

    回覆刪除
  4. 包包好靚呀!你不喜芝士,不用芝士,加幾粒黑芝麻在面都好睇架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝🙏家人喜歡食芝士,所以試下整。

      刪除
  5. EE這個款包包,不只有外在,仲有內涵。

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...