素食餐


大家都覺得食素健康
也不是必然的
一定要營養均衡
多食新鮮蔬菜
少食人做素肉
素肉我間中也會買來煮
有些製成品太重味精
所以還是要揀選的
或許自己做出的素菜不及外面好吃
而且變不出什麼花樣來
但始終知道吃了什麼入口


我今番做三餸一湯
也是大同小異
變不出什麼花樣

我終於買到菜甫
做這個[菜甫煎蛋]



青瓜雲耳
用鎮江香醋加生抽糖做汁
夏天好啱食

這個炒西芹
也經常在我家的飯桌上出現

粟米甘荀蓉湯
中式湯
我還加了雪耳攪成
本想用南瓜
但家中並未備有
做這個湯是因買了個攪拌機
特別用來試機








16 則留言:

  1. 我會避免精制過的素例如素肉,應該好多添加劑.

    回覆刪除
  2. 好同意,好多素肉是精制過濃味道,還加上大量不健康的菜油,常食反而吾健康,還是食多點新鮮食物﹗

    回覆刪除
  3. 呢度D素肉應該都係用黃豆整, 不過我未食過

    回覆刪除
  4. 我是大鄉裡,從沒食過素肉😅

    回覆刪除
  5. 我鍾意西芹獨特嘅清香味道👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細時唔食西芹,大咗先食,以前唔喜歡呢種味。

      刪除
  6. 素肉間唔中我都會買嚟食。(王子)

    回覆刪除
  7. 食素要營養均衡,真的要多花心思自己做配搭,特別是蛋白質含量。

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...