湯水

 最近又買咗碎腐皮
煲完糖水
又滾下湯
我比較喜歡煮到一片片
食起來有滑滑的口感
用多元食材
紫菜番茄
還加幾粒杞子
最後放隻煎蛋
 放少少湯
又有餸食
 
 
 呢期龍脷葉有些少收成
天氣開始轉涼
冬天龍脷葉會停止生長
剪下來免得枯黃
 

 用龍脷葉
加甘荀 粟米 蘋果
 南北杏蜜棗煲水 
清潤清潤


 
 
 

23 則留言:

  1. 龍脷葉盆栽, 可觀賞, 可用煲湯.. 清熱潤肺,化痰止咳.. 真聰明^^

    回覆刪除
  2. 我都喜歡腐皮一片片的滑滑口感。
    細時家裡有㷛龍脷葉水, 記得是有苦味的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太多係會苦架,不過我呢個用得不多,所以唔苦。

      刪除
  3. 回覆
    1. 好粗生嘅,不過最好春天先開始種。

      刪除
  4. 個湯好正!我都好鍾意D腐竹有得食的。

    回覆刪除
  5. 龍脷葉煲水正啊,好清潤適合依家的天氣😍

    回覆刪除
  6. 勁哦,除咗整麵包,仲自己種埋草補身.

    回覆刪除
  7. 入冬天氣乾燥,滋潤吓喉嚨都好。

    乾燥同勤洗手、酒精消毒,皮膚都易爆裂。

    回覆刪除
  8. 自己種好方便,而家買要好貴

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...