簡單晚餐

 天氣乾燥
繼續湯水篇
今回老黃瓜煲赤小豆
怕寒涼
所以加少許黑豆
還有甘荀蜜棗
不用肉清清地
 
 
 西蘭花炒瀨尿蝦乾
瀨尿蝦乾不及蝦乾好味
不過用來炒菜又唔錯
都有海味味道
 


 
 
 
 

26 則留言:

  1. 我又來蹭飯,仲有愛吃的瀨尿蝦。

    回覆刪除
  2. 齋湯清清地仲好啦!👍

    回覆刪除
  3. 瀨尿蝦乾,聽起來有點浪費,新鮮吃了多好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋都係可能唔想浪費先做蝦乾。

      刪除
  4. 回覆
    1. 香港蔬菜種類多,所以我比較少吃西蘭花。

      刪除
  5. 齋湯都可以好甜喎 ✔️
    據說服用薄血藥人士要戒食西蘭花❌

    回覆刪除
  6. 老黃瓜煲赤小豆,這個湯我喜歡呀。我未試過「無肉版」,但有甘筍,個湯都應該夠味。

    回覆刪除
  7. 瀨尿蝦乾我都留意下我尼邊有無得賣先

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...