焗叉燒

 光波爐被冷落了
好一段時間  
有天經過凍肉舖
見有寫著做叉燒梅頭肉
於是買了一條回家
非常便宜
大約廿多元
很長我分開了變兩件
因為不想做偶然做一兩次
就買叉燒醬
免得放到過期
所以用家中有的醬料就算
只用
生抽 糖茄汁 瑞士汁做醃料
最後焗時掃蜜糖
 用光波爐焗
這急凍梅頭肉
雖然較瘦
但又幾腍喎
 

 加個
鹿茸菇枸杞湯
又是簡單的一餐



 

26 則留言:

  1. 我就喺啲醬料擺到一樽二樽。

    回覆刪除
  2. 叉燒我鍾意肥的,我買五花整叉燒。

    回覆刪除
  3. 我用豬頸肉多, 因為家人喜歡半肥瘦😊

    回覆刪除
  4. 我家的醬料多到時時要睇日期😇

    回覆刪除
  5. 叉燒真係好好味... 我都鐘意自己整啊~

    回覆刪除
  6. 據聞電飯煲也可整叉燒, 唔知 EE 有冇試過呀❓ ❗️
    零失敗的電飯煲叉燒!https://youtu.be/2a1t-PtpzAM

    回覆刪除
  7. 光波爐家下少咗人用~個個都玩氣炸~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個光波爐係朋友換氣炸鍋俾我架。

      刪除
  8. 燒腩仔、叉燒、白切雞/油雞都整到,EE係欠燒鴨未試?=P

    回覆刪除
  9. 我家都好多醬料,我都要清一清佢先得

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便